fredag 23 oktober 2009

Premiär!

Nu är jag här. Trampar på stigar som andra har gått många gånger tidigare och säkert hur många gånger som helst. Det är inte ens en stig längre, utan en 6-filig motorväg! Men jag har ändå min machete med, för det här är lite läskigt. Att ligga i framkant och starta trender har liksom aldrig legat för mig. Att starta en blogg är ju bara såååå 2006! Men, men. Nu är det gjort ändå. Det var ju roligt. Men var ska detta sluta? Jag kanske blir helt bananas och bara kastar mig över nya saker att testa? Nästa vecka: Hjulet. Det har jag hört ska vara något alldeles extra.

10 kommentarer:

  1. Äntligen! Som vi har väntat. :-)

    SvaraRadera
  2. Håller med Telis! Ska bli spännande att se hur detta ska sluta! ;-)

    SvaraRadera
  3. Jag säger som Telis: Äntligen!!!

    SvaraRadera
  4. Världens bästa Nenne! Oj vad det ska bli roligt!

    SvaraRadera
  5. Puss på er galningar! Och tack!!!!:-p

    SvaraRadera
  6. HURRA! Äntligen en lysande gul ljusglimt i tillvaron! :-)

    SvaraRadera
  7. Ah!!!!! Åååååååå! Jag är lycklig äver att du äntligen startat din egen blogg!!!!!!!

    PUSS vännen!!!!

    SvaraRadera
  8. Tack för att jag fick äran att läsa din blogg :-) Skall lova att kommentera mer här än i tråden ;-)

    SvaraRadera
  9. Ååååh, nenne, tänk att du kommit ut ur blog-garderoben! Säger som övriga, äntligen!!!
    PUSS!

    SvaraRadera