onsdag 31 augusti 2011

Plötsligt händer det

Jag hade hoppats men aldrig trott att det skulle ske. Liksom hoppsan hejsan, så som det gör för "alla andra".

Men det har det gjort.

Fast det är klart, jag är ju inte förvånad ändå för förutsättningarna fanns ju. Gör man så här kan det gå så där.

Men det funkade ju inte innan, hur mycket vi än gjorde efter alla instruktioner och dessutom några trick i boken. Vi fick ta hjälp av experter.

Och nu. Gravid. Liksom av oss själva. Jag tror jag måste köpa en Trisslott idag.

3 kommentarer:

  1. lena och Tilde(smint)1 september 2011 kl. 00:18

    Stort Grattis igen :-) Nästan så ni skall berätta för läkarna att ni har fått plus :-)

    SvaraRadera
  2. MEN ÅÅÅÅÅÅÅÅ GRATTIS!!!!!!!
    GUD så UNDERBART! Blir helt Lycklig!!!
    KRAAAM!

    SvaraRadera
  3. IIIHHHHHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH!!!!!

    Tack, tack, tack! Ja, jag tänkte nästan maila Falun, men så blev jag lite ledsen över det embryot som finns där att vi nog aldrig kommer använda det (vi har ju bara 3 år på oss fr o m nu).

    KRAAAM

    SvaraRadera