fredag 11 februari 2011

You think you know someone...

Så maken har visat en ny sida jag inte sett förut.

Han, som brukar skaka av sig oförrätter likt vatten på en gås, har nu fått nog.

I omklädningsrummet på hans jobb har någon, ett flertal gånger, lånat hans handduk. Ganska ofräscht och irriterande. Så jag skulle ju ha hängt handduken någon annanstans, eller tagit hem den och så fick snusken torka sig med pappershanddukar eller springa naken i korridoren och fläkta av sig vattnet. Men inte min man inte.

Jag är nästan lite stolt över hans påhittighet.

Igår plockade han en handduk från tvättstugan, nedkissad av Pricken, och gnuggade in den i gullfiber. Så nu hänger den där, lockbetet. Undrar om han kan bli fälld för jaktbrott?

2 kommentarer:

  1. Hahahaaa! Kan inte sluta skratta! kan han inte installer en webbkamera också och lägga ut sändningen live på nätet?
    ;-)

    SvaraRadera
  2. Ja, jag önskar också att jag fick se den nedrans tjyven gnugga skrevet med den handduken! Vilken chock! MOAHAHHA!!! Scratchy scratchy!

    SvaraRadera