söndag 29 maj 2011

Mors dag

Min första mors dag! Jag fick förpresenter i fredags i form av en bukett röda gerbera och en Hus&Hem. Vad ska jag säga? Han känner mig, helt klart. P har därefter haft något fuffens för sig i källaren och jag besöksförbud till nämnda våningsplan. Vad hade han hittat på? En ponny? En villa i sydfrankrike? Att han fick två trisslotter och en mössa när det var pappadagen gjorde ändå att jag höll nere förväntningarna.

Så i morse var det dags för storfirandet. Ta tam ta taaa. Frukost på säng! En ask chokladpraliner från chocolaterian, juice, te och smörgås och egenhändigt målad svensk flagga, en sån man får på brickan med mackor efter förlossningen. För dem som inte blir ivägrullade till OP som jag. Nu fick jag en, en alldeles egen, och det kunde inte blivit en finare överraskning! Tack!

2 kommentarer: