fredag 5 november 2010

15 år - tiden går

Jag har, utan att skryta, varit delaktig i min mans alla kråksparkar och vita hårstrån i tinningarna. Allihop. Sett dem komma, ryckt dem med pincett (stråna alltså, inte rynkorna), orsakat dem på ett eller annat sätt. Nu är han inte alls särskilt rynkig ännu, körkortet är utslitet efter alla kontroller på Systembolaget, men de grå tinningarnas charm är här för länge sen.

De nästkommande 15 åren är det dock Pricken som kommer göra sitt bästa för att pappa ska bli helt vithårig.

Hej älskade, har jag sagt att du bara blir snyggare med åren?

4 kommentarer:

  1. Hahahaaaa! Så länge det är grå hår som kommit av kärlek tycker jag det är helt okej. MINA känns mer som om de kommit av jobbstress och DET känns INTE okej!!!!!! ;-)
    Kram till er hela familjen!

    SvaraRadera
  2. heheh, det är nog inte bara av kärlek här heller. :-D

    SvaraRadera
  3. Jo, bara kärlek, förutom på morgonen när jag tog studenten och jag trodde att du gjorde ett sugmärke på halsen på mig!
    Rynkorna kommer ifrån att jag måste kisa så ofta för att inte bli helt bländad av din skönhet!

    Och det blir bara bättre och bättre med åren.

    SvaraRadera