tisdag 3 november 2009

Fjortisar!

Idag är ingen vanlig dag! Det är vår fjortonårsdag! Hurra, hurra, hurra, hurraaaaaaa!!!!

Nästan halva vårt liv har det varit P & Jag. Oskiljaktiga, även då vi levt åtskilda. Vuxit upp, vuxit ihop. Psykiskt och (nästan) fysiskt. P's mamma sa i sitt tal på vårt bröllop att vi var som två ormar. Och så rätt hon har! Alltid är det någon kroppsdel som rör den andre. Omslingrade vågrätt och lodrätt. Ihoptrasslade likt nykokt tagliatelle. Ssssssssssss!

En av de första bilderna som togs på oss! Så unga... Och vilka
pinsamma kläder, kolla Emmaus-utstyrseln! Pwaahahahah!

P. Min allra bästa vän. Tack för att Du finns! Mitt hjärta är ditt, ditt hjärta är mitt och aldrig jag lämnar det åter.

Jag älskar dig!

5 kommentarer:

  1. Åååååå nu sitter jag här o lipar lite i smyg på jobbet....
    GRATTIS!!!!
    14 år är lång tid men det mest fantastiska med tiden är att den har fler dimensioner. Tycker ni verkar nykära OCH gamkära SAMTIDIGT!!
    DET är lycka!
    Varma kramar härifrån väster!!!!

    Ps ni var jädrans snygga som unga också! :-)

    SvaraRadera
  2. Puss på dig, vännen! Vad fint sagt!!!
    M fyller år på en bra dag, den bästa! Hälsa och gratta och ha det gott! jag hoppas vi kan hälsa på snart igen!

    ps, ja visst var vi. ;-) ds

    SvaraRadera
  3. Riktigt häftigt!!! 14 år känns ju som en evighet!!

    /Pratglad som "bara" levt med prinsen i snart 9...

    SvaraRadera
  4. Åååh, jag ryser av lycka, ni är så FINA.
    Puss och grattis i efterskott! :-)

    SvaraRadera
  5. GRATTIS PÅ 14-ÅRSDAGEN! Så härligt att det känns så bra efter så många år. Stor kram

    //Lapinette

    SvaraRadera