onsdag 18 november 2009

Vinter, vita vinter, HEJ!!!

Usch, nu är jag riktigt trött på det här vädret. Regn, dimma och ett mörker som äter upp cykellyset. Vik hädan! Nej, nu är det dags för första, riktiga snön att singla ned och stanna på backen.

Jag gillar vinter. Oftast. Krispig,hög luft och torr fin snö som virvlar försiktigt runt fötterna. Klarblå himmel och gnistrande vidder. Kanske en skidtur? Mer troligt: en fika i en driva. Eftersom det i skrivande stund känns väldigt avlägset med en riktig vinter så passar jag på att lägga in ett moodboard. Väldigt decembertonat, men det är ju inte så långt bort faktiskt. Varsågoda. Längta!

Känns det inte lite, lite bättre nu?

Btw, Gårdagens test: I

4 kommentarer:

  1. Hur var det nu igen, vilka dagar fick II inte komma? Hoppas, hoppas att en lördag eller söndag inte kommer ivägen! /BS

    SvaraRadera
  2. BS
    II får inte komma på måndag, så det borde vara helt riskfritt nu! :-)

    SvaraRadera
  3. Okej du väntar på "böj" med andra ord....
    Shit pommes vad spännande!!!!!!
    KRAAAAAAM!

    SvaraRadera
  4. Jag pompomar här bara så du vet! :-D

    Btw,tackar för recpetet. Nu är den i säkert förvar. Kommer göra den nån gån oxå, snart hoppas jag!

    SvaraRadera