söndag 15 november 2009

Vänner värmer även när det är blött

Det tråkiga med att träffa vänner som man verkligen trivs med och kan prata med om ALLT och inget, är att det alltid känns som att tiden gått alldeles för fort. Efteråt känner jag mig alltid som en övergiven hundvalp som helst av allt velat följa med hem till någon av dem, legat orörlig och tyst i soffan bara för att fortsätta få vara nära och kanske klias bakom örat om de råkar sätta sig bredvid. Men absolut inte vara till besvär och i vägen. Bry er inte om mig, prata ni så ligger jag här och njuter av att få vara din vän.

5 kommentarer:

  1. Samtidigt värmer det länge i själen att de/ni finns!!!

    .... säger Pratglad som längtar till nästa helg när jag också ska få träffa nära vänner... som annars är för långt bort....

    SvaraRadera
  2. Å precis sååå kan jag också känna!

    SvaraRadera
  3. Men hjälp vad fint uttryckt!!

    SvaraRadera
  4. Vår soffa är alltid ledig för dig, det är bara att du kommer och lägger dig när du vill så kliar vi dig lite bakom öronen och bjuder på te och chokladpraliner!

    SvaraRadera