fredag 15 januari 2010

Drömmar igen


Hej kompis! Vill du kela?

Det har varit mycket prat om George Clooney i dagarna om att han ska till Östersund för att filma. Synd att vi inte flyttade dit när vi tänkte... Men själv är bäste dräng, så i natt fick jag ändå tillfälle att umgås med Georgie – hela natten. Väldigt oskyldigt (ungefär som med Zlatan härom natten, men var Zlatan kom ifrån har jag inget svar på, för han saknar det som jag går upp i brygga av. Ögonbryn. Eller, klart killen har ögonbryn. Men inga George-ögonbryn. P har George-ögonbryn. I början hade han bara ett, men nu är de separerade i två. Världens vackraste.) men ändock väldigt trevligt, men det bästa var nog att han var så himla förälskad i mig. HA! Jag visste det!

Hade jag inte varit på pilates igår och lyssnat på valsång så hade jag och George kanske inte hängt på den där kinakrogen med vattenfall, kulörta lyktor och plinkaplonk och blivit höga på rökelsen och haft kramkalas med kläderna på. Jag måste bli bättre på att tänka efter före så att det blir lite mer action, för det har jag läst i en bok att det kan bli.

Idag ska jag fokusera på P, bastubad och melodiös hårdrock. Sen ska jag lägga mig tidigt.

1 kommentar:

  1. Gå och sen Clooneys senaste film - "up in the air". Så kan du sedan drömma vidare ... :-)

    //Lapinette

    SvaraRadera