fredag 16 juli 2010

Rapport 36+1

Igår var det sista besöket hos vår barnmorska innan hon går på semester. Pricken har nästan fixerat sig, lite ruckbar fortfarande och foglossningen känns mycket bättre! Mitt blodtryck har dock ökat lite för mycket så på onsdag ska jag dit igen för en extra koll. Förmodligen beror det på att det varit stressigt på jobbet den här veckan, eftersom jag är helt ensam och alla kunder vill gå på semester och ha sina projekt klara till dess.

I natt vaknade jag av förvärkar! Jag som var rädd att jag inte skulle förstå vad som var vad men uttrycket mensvärk stämde bra. Nu väntar vi med spänning på att det ska hända något pawh riktitt! Men först ska vi ha lite semester... ;-)

2 kommentarer:

  1. Wiiiiih!!!! Nu kan Pricken komma NÄR SOM HELST!!!! Hoppas ni har förstått det! :-D

    SvaraRadera
  2. hehhehe, nja jag vet inte om vi har det! :-D

    Hoppas Pricken stannar inne tills vi vårdat Nancy klart så vi slipper få någon kattvakt till att försöka kurera henne...

    SvaraRadera