fredag 5 mars 2010

Ur spår!

P har åkt Stafettvasan idag! Han hade vallat för -10 men det var -26 i starten så det kändes tydligen som han hade dragit skruv genom skidorna. Och det är ju dumt att ha det om man vill att det ska gå framåt. Men knappt två timmar efter start lämnade han vidare stafettpinnen i Mångsbodarna och nu ska de äta gott innan de kommer hem sent i kväll. Bra jobbat!

Nancy var helt skogstokig igår när inte han var hemma. Hoppade på dörrhandtaget fram till halv 2 i natt och pratade och pratade (hörru matteeeee, husse är där ute någonstans!!!!!) och pillade och gnagde och körde alltså sin morgonshow vid midnatt istället för vid 5-halv 6. Sen sov hon på hans kudde resten av natten, till klockan var halv 7, då kröp hon ner under täcket och lade sig vid min mage.

Tur han kommer hem i kväll, så vi båda får sova nära honom och allt är som vanligt igen.

2 kommentarer:

  1. Å vad han är duktig!!! Åkte han i Spindelmannendräkten???????????!!!!!!!
    DET hade verkligen varit en syn!!
    Och du snart är han hemma igen och du kan ju alltid fresta med lite blåbärssoppa på både ena och andra stället...! ;-)
    KRAM!!

    Du ingen ichat än. Vad FAAAN är det meeeeed MIG????!??!?!?!?! egentligen. Jag kan ju inte ens skärpa mig!!!! Gaaah!

    SvaraRadera
  2. Japp, spindelmannendräkten var på (fast den svarta) men jag hoppade blåbärssopps...ja vad man nu hade kunnat gjort med den. Jag köpte några Carlsberg Hof, M&M (favvogodiset) och sen fanns det några andra fina blåbär han fick smaka på som var okokta. :-))))

    SvaraRadera